MUSIC/팝,째즈,월드

Massachusetts - Monika Martin

어르신1 2015. 12. 25. 17:33

 

 

 

Massachusetts

 

Feel I'm goin' back to Massachusetts

Something's telling me I must go home

And the lights all went out in Massachusetts

The day I left her standing on her own
난 지금 매사추세츠로 돌아가고 있는 기분이예요

무언가가 내게 말하고 있어요 집으로 돌아가야 한다고

그녀를 홀로 남겨두고 내가 그녀를 떠나던 날

매사추세츠는 모든 불이 꺼져 버린 어둠의 도시와 같았어요

   

Tried to hitch a ride to San Francisco

Gotta do the things I wanna do

And the lights all went out in Massachusetts

They brought me back to see my way with you
샌프란시스코로 가는 차에 난 히치하이크를 하려 했답니다

내가 하고 싶은 일을 꼭 해야만 했거든요

매사추세츠는 모든 불이 꺼져 버린 암흑의 도시였기에

난 당신과 함께하기 위해 돌아가고 있었던 거예요

 

Talk about the life in Massachusetts

Speak about the people I have seen

And the lights all went out in Massachusetts

And Massachusetts is one place I have seen
매사추세츠에서의 생활을 이야기해 볼까요

내가 마주쳤던 사람들에 대해 말해 볼께요

매사추세츠는 모든 불이 꺼져 버린 암흑의 도시였답니다

매사추세츠는 내가 알고 있는 곳 중에 한 곳이었어요

 

I will remember Massachusetts...

I will remember Massachusetts...
난 매사추세스를 영원히 잊지 못할겁니다
 

난 매사추세스를 영원히 잊지 못할겁니다