MUSIC/팝,째즈,월드

Piece Of My Heart - Lionel Richie

어르신1 2015. 11. 29. 11:15

 

 

 

 

Piece Of My Heart/Lionel Richie 

How come this happen, I don"t understand Falling in love was
just not in my plan But I want you to know,
You just got a piece of my heart
I"ve been through the changes I"ve walked through the pain
I"ve told myself I would never do this again But I want you to know,
You just got a piece of my heart
cause love has been a stranger, Love has been cruel
Lovin"s made me feel like the world"s one and only fool And I promised myself
I would never trust my heart again
I protected my feelings I fought to be free I can"t believe 
I would let this happen to me But I want you to know
You just got a piece of my heart
Tell me where did you come from
Tell me who sent you here Whatever the reason, 
girl God made the message clear cause nobody else can make me feel
the way that you do
I just gotta say That the struggle is over My story"s true,
I finally realized I want to spend my life with you because you are the one 
that changed the way I feel And I swear I know this time it"s real
Never in my lifetime, in my wildest dreams
Could I ever ever imagine the love
that you brought to me you are the one that changed the way I feel
How come this happen, I don"t understand Falling in love was
just not in my plan But I want you to know,
You just got a piece of my heart
But I want you to know, You just got a piece of my heart
Just got a piece of my heart
어떻게 이런 일이 생기게 되었는지, 난 정말 이해 할수가 없어요. 사랑에 빠진다는건
나의 계획에 없는 일이었는데.. 하지만 당신 이것만은 알아주세요
당신이 나의 마음의 한 조각을 가져가버렸어요
그동안 나에게 많은 변화가 있었어요 많은 아픔을 겪었지요.. 난 다시는 사랑에 빠지지
않을거라고 다짐해왔어요 하지만 당신 이것만은 알아주세요
당신이 나의 마음의 한 조각을 가져가버렸어요
사랑이라는 건 낯설기도 했지만 잔인 했지요 사랑으로 인해 세상에서 
가장 어리석은 사람이 되었었지요 그래서 난 다시는 사랑을 하게되는
마음을 믿지않을거라고 다짐했어요
이러한 감정(사랑에 빠지지않겠다는)을 간직해왔고 그러한 감정으로부터
자유로워지기위해 노력했어요 그런데 이러한 감정들이 나에게 
다시 생기게 된것 믿을수가 없네요 하지만 당신 이것만은 알아주세요
당신이 나의 마음의 한 조각을 가져가버렸어요
당신이 어디에서 나에게 오게 되었는지 알려주세요
당신을 누가 나에게 보냈는지 말해주세요 어떤 이유든간에 
(그대여) 하느님이 명확한 메시지를 주신거랍니다 어떤 누구도 당신이 주는 
이런 느낌을 내게 준 적이 없었거든요.
이제 말해야겠어요 다시는 사랑에 빠지지 않겠다는 노력은 이제 사라졌어요
나의 이야기들은 사실이에요. 이제야 당신과 인생을
함께 나누고 싶다는걸 깨닫게 되었어요.
당신이 나의 마음을 바꾸어 놓았기때문이에요.
난 이번에는 당신과의 사랑이 진실일거라고 맹세합니다
지금까지 지내온 동안, 그리고 꿈에서 조차도 당신이 나에게 주는
그런 사랑을 상상해본적이 없었어요. 당신은 나의 생각을 바꾸어 놓은 사람이에요
어떻게 이런 일이 나에게 생기게 되었는지, 난 정말 이해 할수가 없어요
사랑에 빠진다는건 내 계획에 없는 일이었는데..
하지만 당신 이것만은 알아주세요
당신이 나의 마음의 한 조각을 가져가버렸어요
하지만 당신 이것만은 알아주세요 당신이 나의 마음의 한 조각을 가져가버렸어요.
마음의 한 조각을 가져가버렸어요.