MUSIC/팝,째즈,월드

An Evening Prayer - Jim Reeves

어르신1 2015. 11. 26. 13:22

 

 

An Evening Prayer

Jim Reeves

      If I have wounded some poor soul today If I have caused one foot to go astray If I have walked in my own willful way Dear Lord, forgive If I have uttered idle words in vain If I have turned aside from want or pain Lest I offend some other through the strain Dear Lord, forgive Forgive these sins I have confessed to Thee Forgive the secret sins I do not see Guide me, love me and my keeper be Dear Lord, forgive 오늘 제가 어느 불쌍한 사람에게 상처를 입혔다면 제가 옳지 않은 길로 한발 내 디디게 했다면 제가 제멋대로만 하려는 길로 접어 들었다면 사랑하는 주님, 용서하소서 제가 헛되이 분별없는 말을 했다면 제가 남들이 힘들어하고 아파하는 것을 못 본 척했다면 제가 사람들에게 부담주어 마음 상하지 않게 하시고 사랑하는 주님, 용서하소서 제가 당신께 고백드리는 이 죄들을 용서하시고 제가 미처 깨닫지 못한 보이지 않는 죄를 용서하시고 저를 인도하사 저를 사랑하셔서 제 보호자가 되어주소서 사랑하는 주님, 용서하소서