MUSIC/팝,째즈,월드

Till (사랑의 맹세) - Caterina Valente

어르신1 2015. 6. 1. 11:18

 

 

Till (사랑의 맹세) - Caterina Valente

 

Till the moon deserts the sky Till the all the seas run dry Till then I'll worship you
저 달이 하늘을 사막으로 변하게 할때까지 저 바다가 말라 버릴 때 까지 내가 당신을 경배하는 그 순간까지
Till the tropic sun turns cold Till this young world grows old My darling, I'll adore you
저 열대의 태양이 차가워질 때 까지 이 세상이 사라질 때 까지 내 사랑 당신을 사랑 할 꺼예요
You are my reason to live All I own I would give Just to have you adore me, oh, oh, oh
당신은 내가 살아 가는 이유랍니다 내 가진 모든 것을 당신에게 줄테요 당신이 나를 사랑하게 했으니까요
Till the rivers flow upstream Till lovers cease to dream Till then I'm yours, be mine
강물이 넘쳐 흐를 때 까지 사랑하는 사랑들이 꿈이 멈출 때 까지 내가 당신이 되고 당신이 내가 될때까지
You are my reason to live All I own I would give Just to have you adore me
당신은 내가 살아 가는 이유랍니다 내 가진 모든 것을 당신에게 줄테요 당신이 나를 사랑하게 했으니까요
Till the rivers flow upstream Till lovers cease to dream Till then I'm yours, be mine
강물이 넘쳐 흐를 때 까지 사랑하는 사랑들이 꿈이 멈출 때 까지 내가 당신이 되고 당신이 내가 될 때까지

 

 

Caterina Valente

 

 

 

 

'MUSIC > 팝,째즈,월드' 카테고리의 다른 글

사랑의 팝 발라드 모음  (0) 2015.06.06
What Colour Is The Wind - Charlie Landsborough  (0) 2015.06.06
I Will Love Again - Lara Fabian  (0) 2015.05.30
Wanted - Dooleys  (0) 2015.05.30
추억의 시그널 음악  (0) 2015.05.25