MUSIC/팝,째즈,월드

My Last Date (With You) - Ann Margret

어르신1 2017. 1. 28. 05:55


 


 

 



        My Last Date (With You) / Ann Margret One hour and I'll be meeting you I know you're gonna make me blue My heart is trembling through and through cause I know very well, I can tell, I can tell this will be my last date with you

        한 시간 후에는 내가 당신을 만나겠지요 당신이 나를 슬프게 할 거라는 걸 난 알아요 내 마음은 몹시 떨려요, 내가 잘 알고 있으니까요 난 알아요 알고말고요 이것이 당신과의 마지막 데이트일 것이라는 걸 말이에요 Just can't believe that this could end I know I'll never love again. You ask me to be just your friend It's as plain as can be, I can see, I can see This will be my last date with you

        이것이 마지막인 것이 믿어지지 않아요 나는 다시 사랑 같은 건 안 할 거예요 당신은 제가 그저 당신의 친구이기 만을 바라지요 그건 너무 분명해요. 난 알 수 있어요, 알 수 있고말고요 이것이 당신과의 마지막 데이트일 것이라는 걸 말이에요 I know we had a quarrel But all sweethearts do

        우리들이 다투기도 했었던 것 알아요 하지만 다른 연인들도 다들 그러잖아요 I gave my love to prove to you That I would always love you and be true

        내가 항상 당신을 사랑하고 진실할 것임을 당신께 증명키 위해 내 사랑을 드렸어요 I know you've met somebody new You tell me you and I are through My plans and dreams can not come true And when you say goodbye, I know I will cry Cause I know it's my last date with you

        당신이 새 사람을 만나고 있는 거 알아요 당신은 당신과 나는 끝나버렸다고 하지요 내 모든 계획과 꿈들은 이제 이룰 수 없어요 그리고 당신이 안녕! 이라고 말할 때 나는 울고 말거예요 왜냐하면 이것이 나의 마지막 데이트니까요