MUSIC/팝,째즈,월드

Summer Snow - Sissel

어르신1 2015. 9. 19. 20:53

 

 

 

 

 

♬ Summer Snow (여름눈)- Sissel ♬



이것은 깊고 푸른 바다에 여름 눈입니다.
나는 만질려고 하지만, 그것은 사라집니다.
그것은 내가 가질수 없을 꿈임에 분명 합니다.
마치 당신을 위해 우는 나의 사랑과 같습니다.

It's summer snow in the deep blue sea
I try to touch, but it fades away
It must be a dream I will never get
Just like my love that's cyring for you

평생동안 변하지않는것이 있다면
우리는 그것을 우리 마음 깊히 느낄 수 있습니다.
오늘은 셀 수 없는 눈물로 끝납니다.
여전히 사람들은 삶을 희망합니다.

If there were something not to change forever
We could feel it deep in our heart
Today is over with a million tears
Still everyone has a wish to live

오.. 나는 정말 영원한 사랑을 믿습니다.
그리고 당신을 다시 만날 운명도 믿습니다
나는 참기 힘든 고통을 느낍니다.
내가 할수있는것은 당신을 사랑하는겁니다.

Oh, I do blelieve everlasting love
And destiny to meet you agiain
I feel a pain I can hardly stand
All I can do is loving you

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

♬ Summer Snow (여름눈)- Sissel ♬